120118

5 dagar kvar! FEM JÄVLA DAGAR KVAR!! Fattar ni?! Nej, ni fattar inte..

Det är sol, bad, drinkar, jeepturer, kameler, hästar och ridning i de spanska bergen, några drinkar till, en morgonjogg i behaglig värme, una cerveza por pavor! Och innan planet lyfter blir det lite mys i Eslöv med världens finaste Hugo. Det är precis, exakt och absolut just vad jag behöver.

Känner mig sjukt sliten.. Och för tillfället även bakfull. Fast det sistnämnda skyller jag på KS (är man äldst så bestämmer man och då kan jag tycka att det är ens broderliga plikt att berätta för mig vilken ofantligt dum idé det är att dricka öl långt in på kvällen när jag börjar jobba kl 6 följande morgon.. Men det är bara min åsikt.) Hursomhaver var det en väldigt trevlig kväll, trots att den mest påvisade vår uppenbara inkompetens gällande filmkunskap. Fick 8 rätt av 29 möjliga och blev därmed näst sämst.. Men de som kom sist i quizet fick som tröstpris vars en gratis drink i baren, varav det kändes som dubbel förlust att komma just näst sist. Men ölen, som vi snällt fick betala själv, var iaf fruktansvärt god. Annat än vad man kan säga om den som serverades på babar.. Fyfan vad jag är klar med billig blaskig fatöl. Det är ju tydligt att dagarna då man drack enbart för drickandets skull är över. Vilket på sitt sätt är jävligt skönt, men det var skoj så länge det varade. Nu ligger mitt fokus på en lite mer hälsosam vardag.. Imorgon är det jag mot rambergsvallen igen. Hoppas att min bakdel överlever det utan att protestera med lika brännande träningsvärk som sist.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej USCH! Jag fattar verkligen inte... Att du ska lämna mig i över en vecka! Fyfan! <3

2012-01-19 @ 15:38:59
Postat av: k-s

men ranta! man ska inte dricka dagen innan man jobbar så tidigt. det borde någon verkligen ha talat om för dej!

2012-01-20 @ 00:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0