En helg i bilder

Har haft en väldigt mysig och välbehövlig helg med min kärlek. Synd bara att "all good things must come to an end". Nu sitter hon på tåget tillbaka till sthlm och jag sitter här med en kudde som luktar hennes parfym. Tönt? Jotack, jag vet.. guess that's what love does to ya!



Mysbrunch på hagabadets restaurang


Tog en trip till Naturhistoriska


Siamesiska kalvtvillingar




Saker man lär sig på museum ;)



Det här var tydligen jag.. hmm..




Snygg tjej!


Glad kille






Sjukt nasty. Siamesiska tvillingar från 80-talet.. eller nåt åt det hållet.
Eftersom de inte fick besudla vigd mark genom att begravas konserverade läkaren istället de fullvuxna fostrena och donerade dem senare till museet. Helt sjukt!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Bästa helgen baby! Tack för din kärlek <3

2011-09-19 @ 18:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0