Morgonstund har guld i mund?

Jag har liksom gjort en grej av det här. Att gå upp på morgonen, ta på sig något mysigt, tända en massa väldoftande ljus, koka kaffe och njuta i lugn och ro en stund innan dagen drar igång. Har aldrig varit en morgonmänniska, men börjar finna det ganska trevligt med mina små stunder innan dagens bravader.

Då ska självklart några jävla parkarbetare kupera träden på innegården. På morgonen. Med motorsåg. Med en JÄVLIGT HÖGLJUDD JÄVLA MOTORSÅG!

Det är inte det att jag säger att ni inte ska sköta ert jobb, absolut inte. Jag har full förståelse för att någon halvrund gubbe på något kontor delegerat ut att ni ska väcka mig, inklusive alla mina grannar, just vid denna tidpunkt. Och det är klart att ni bara gör ert jobb.

Jag säger bara: om mord inte var straffbart..

Det är allt jag säger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0