Isud

Jag har theme-låten som ringsignal, jag har sett ALLA avsnitt (inkl de som ännu inte släppts i Sverige), jag leker med tanken att köpa två katter för att döpa dem till stinson och mosby och jag refererar ständigt till händelser i storylinen.. Ändå.. ÄNDÅ har jag lyckats missa international suit up day i år. Fy fan. Skam! Här sitter jag på tåget i en slapp farfarströja, hoodie och jeans. Jag kan ju lika bra lägga mig ner och dö. Eller så svidar jag om till en skjorta när jag anländer i Sthlm.. Ja, så måste det bli!

Nu ska jag fan äta landgång och ta mig en öl!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Håller helt klart med om att det är bäst när man kan festa på en fredag. :)

2011-11-09 @ 20:47:49
URL: http://cryinphoenix.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0