Aggro

I fredags kom jag hem runt 8 på morgonen efter att ha jobbat natt. Trött som en jävla gnu var jag, men kunde såklart inte somna.. Runt lunch när jag äntligen dragit igång sågverket och snarkade som en liten gris ringde det i telefonen, samtidigt som någon plingade på dörren.. Min vrede visste inga gränser och min första impuls var att slå sönder vem som än vågade väcka mig efter en hel veckas nattpass. Men icke, där stod kärleken utanför dörren! Blev alldeles förvirrad, dels på grund av nyvakenheten och även eftersom hon ljugit så bra och sagt att hon skulle komma senare under kvällen. Behöver jag tillägga att jag inte lyckades vara arg särskilt länge?

Helgen som följde har varit fylld av en massa mys, fika med gravidot, alldeles för mycket mat, besök på Sjöfartsmuseet, lite shopping och ännu mer mat. Note to self: jag måste lära mig att sluta äta när jag är mätt!

Nu tänker jag bara njuta av en massa värme och kärlek och mitt lilla "höstlov". Sjukt passande att just denna veckas jobbschema är galet slappt! :)





snyggfan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0