Seg som kola

Nu har vi vart ute och rört på fläsket runt större delen av eriksberg/kyrkbyn. Borde dock ha hoppat benvikterna.. jävlar vad jag fortfarande hade träningsvärk i arslet! Men idag är det thanksgiving.. och då ska man vara tacksam har jag hört. Så nu är jag tacksam för att jag har sån satans öm bakdel, då vet jag nämligen att jag kommer att få en fruktansvärt snygg häck om jag fortsätter såhär!



Om man är blöt och riktigt trött och matte inte bjuder på någon kudde funkar
uppenbarligen en halvt uppackad fotbollsbag som ett bra substitut.



Och under tiden jyckovic återhämtar sig kan matte då läsa om kontaktövningar,
kommunikation och träning, så att hundfan kan lära sig att ordentligt be om,
alternativt hämta, sina jävla kuddar själv!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du, rumpan och jycken = Duktiga! Älskar er ;)

2011-11-25 @ 12:42:22
URL: http://rebeccasecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0