Alkoholiserade drömmar

Inatt drömde jag att jag ägde en restaurang som krävde sjukt mkt arbete, att jag var full, att alla andra var fullare, att jag hade sjukt mkt cash, att maffian ville mig ngt, att jag skrev "jag saknar dig" till fel person (som dock saknade mig också och ville mysa), att mitt ex blev tsm med en sjukt ful och tråkig liten typ, men insåg sitt misstag och ville ha mig tillbaka, då ville inte jag det.. också var det ngt om snygga bloggerskor på ett event. Hejsan tjosan, är det konstigt att man är trött när man vaknar om man röjer sådär hela nätterna? Eller kan det kanske bero på gårdagens alkoholintag och sena hemkomst?

Gårdagen började iaf med en städöl och röjning av köket, fortsatte med en cider hos grannen och avrundades fint i ett slutet sällskap av öldrickande, lekar och en massa tjöt hemma hos knubbe på andra sidan stan. En helt perfekt fredag helt enkelt! Och det var precis vad jag behövde. Nu ska jag fortsätta fila lite på min låt och se om jag kan få till det jävla soundet på gitarren någon jävla gång. Ja, det gör mig frustrerad. Sen är det dags att göra sig iordning inför lördagens bravader, kommer bli kalaskul!


Trevlig helg gott folk!




En riktigt dålig photoshot som resulterade i pusskalas.. God morgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0