Men vad är det du vill komma fram till?

Det började med ett kryptiskt telefonsamtal om arbetstider och pengar. Jag blev som vanligt förvirrad och trodde att det var en fråga om att de behövde låna. Så var inte fallet. Snarare var det så att jag kan ju komma att behöva fickpengar om vi ska vistas utomlands en vecka i slutet på januari. Så jävla skönt! Så jävla på pricken vad jag behöver! Något att se fram emot, lite värme och en paus från vardagsbestyren. Tack och god jul på den!

Nej, nu är det fan dags för mig och min ludne karl att knoppa. Borde redan ligga i sängen, klockan står på 04.00 och jag kommer INTE att vara glad när den ringer!

Förövrigt längtar jag som en jävla idiot till nästa vecka! Då tar mitt ungkarlrace som utspelat sig de senaste veckorna slut och jag får äntligen ha min kärlek hos mig på heltid :) ljuvligt är det! <3

Nej.. Sova var det.. Ska bara ut och slakta ungarna som skriker på gården först.

Puss, kram, klapp och kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0