Komboknas

Samtalsämnet är Risifrutti vs Mannafrutti. Alex ställer den geniala frågan, "Men vad är det som är skillnaden med Manna, det är ju hallon och blåbär och sånt på förpackningen?" Och får till svar att det är mannagrynsgröt och att risi är risgrynsgröt. "Men vad är bäst då, manna eller gris?" Sedan fick vi ha en snabblektion i vilka grötsorter det finns eftersom hon seriöst var ovetandes om att det fanns olika sorter.

"Hallå, snart ska vi välja!"
"Välja? Du menar rösta?"
"Mm..."


"Vi borde ju ha någon relation på fb!"
"Hmm, då kan du vara mitt barn eftersom jag alltid får plocka undan efter dig.."
"Sant, men då blir du mitt barn också."
"Nej, jag blir din förälder.."
"Jaha haha"

Dra åt helvete vad vi har skrattat åt allt som har blivit fel det senaste dygnet. Gillar att jag får känna mig smart med kombo, sällskapet sätter ribban!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0