Wait for me

Kan äntligen se golvet i mitt sovrum igen, det har lite sett ut som bagdad de senaste dagarna. När Peggs lade beslag på balkongrummet insåg jag helt plötsligt hur mycket grejer jag har. Jävla materialist! Ändå kan jag inte göra mig av med något. Alla gitarrer har ju ett emotionellt värde som pengar inte kan ersätta. Och resten av utrustningen är nödvändig den med. Ingen som har en replokal att skänka mig?

I mitt huvud är det dock fortf bagdad. Borde uppfinna en tankesorterande mackapär som kan ta hand om det där så att man själv kan lägga energin på vettigare saker. Återkommer när det är gjort, då lär jag bli rik!




Well I just strum the chords and sing the words
It's probably gonna get much worse
Before the sun decides to shine again
Well I turned 23 this past July
And all my dreams they seem to fly away
For reasons I don't understand

This is not the way
That I'd hoped to be
This is not the way

So if you'd wait for me
Come on, wait for me, I'll try
Maybe we'll find a simple answer tonight
If you just wait for me, I'll try

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0