To bi or not to bi?

Ligger i en väldigt konstig ställning hos kiropraktorn, som är den som knåpat ihop mig på detta vis och dessutom står i full beredskap att knäcka och knaka, när hon (efter att, som vanligt, ha studerat mina tatueringar) klämmer ur sig frågan: "Vad hände 090112?". "Eehh..", får hon till svar medans hjärnan snurrar på i 190 km/h. Är det nu man kommer ut för sin kiropraktor? När man ligger ihopkomponerad på detta vis? Alldeles halvnaken? Med en hålig strumpa? I bara underkläder? Tillslut lyckas jag iaf klämma ur mig att "det var datumet då jag blev ihop med min partner.." "Jahaja, är du redo? ta ett djuuuuupt andetag.. och slappna av". KNAK! Så var det med den saken. Sen pratar vi lite om hennes kraschade dator, att jag inte alls är lika stel/sned som förra gången och så bokar vi en tid för nästa behandling. Och jag trivs väldigt bra med att få hoppa i kläderna igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0