There's No 'I' In Team

Well well.. nu är de värsta pms-attackerna över så man vågar ge sig ut bland folk igen utan att vara rädd för att mörda eventuella medmänniskor under dagen.

Veckan har varit omväxlande. I måndags ville la chiefe @ work prata med mig, min första fråga var givetvis "har jag varit dum?", men icke. Däremot ville han lägga upp en utbildningsplan så att jag ska kunna köra skift när de andra går på semester i sommar. Antar att erbjudandet om att bli arbetsledare innebär att jag får fortsätta när min provanställning går ut (för det är fortfarande två månader kvar innan de måste lämna besked), men här går det snabbt i svängarna. Att få löfte om att avancera på karriärsstegen och få löneförhöjning innan man ens blivit fast anställd är enligt mig en fin metod som varje arbetsgivare bör införa snarast!

Tisdagen bjöd på lite snack på din gata med Joy och Mona. Det diskuterades om det gör någon skillnad att dejta någon som har betydligt bättre ekonomi än vad man själv har. svar; ja. Men komedin låg i att jag och Joy snackade om samma tjej. Det var nog dock inget lyssnarna uppfattade. Sedan blev det pizzakräng och dildosnack de resterande timmarna av tisdagskvällen.

så gled vi in på onsdagen... I mina pms-attacker gjorde jag upp mordplaner för varje idiot som stormat in och ut ur mitt liv den senaste tiden. Men efter ett besök hos emma med efterföljande sällskap av alex lugnade jag mig ganska snabbt och dagens negativa känslor ersattes av mysfaktor och filmtittande.

Idag blir det jobb eftersom mackis tydligen är sjuk och eftersom jag inte kommit på något bättre sätt att spendera dagen på ställer jag upp och jobbar lite. Extra pengar sitter alltid lika fint.

Vad helgen har att erbjuda återstår att se.. Förslag mottages tacksamt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0