Choke on this

Gaah! Klockan är 01,57 och jag kan verkligen inte somna. Hade en chill dag på jobb idag, dock inte en enda het person som kom och shoppade.. ovanligt. Jag kommer på mig själv med att gå och vänta på att vakten ska komma förbi, tror jag har fått en enorm hookup på uniformer. Fast jag är ju dock inte ensam om det :P Het som fan är hon iaf.

Göran har ju dock lyckats övertala mig att verkligen ta på mig en klänning och gå på personalfesten, så nu är det helt spikat.. bästa argumentet var ju "Vi har haft sådan fest förr, då var alla tjejerna så fina i sina klänningar." haha, jag kan ju verkligen inte säga nej till ögongodis, gratis vin och fin middag. But on the other hand, who can?
 
Förövrigt finns det just nu en massa konstigheter som bör redas ut, fast jag kan verkligen inte sätta ord på ngt utav det. Känns som jag inte är kapabel till några sorters relationer, som inte är arbetsrelaterade, överhuvudtaget för tillfället. Och för en gångs skull backar jag för att säga hur jag egentligen känner och håller mig istället undan i den mån det går för att inte såra de det berör. Klurigt. Då får väl ingen som de vill?

I listen to you talk
but talk is cheap
And my mouth is filled with blood
From trying not to speak

Whatever, ett halvår kvar tills jag kan göra precis som jag vill.. Tjäna mer pengar, åka längre bort och få sprätt på den tynande kreativiteten. Tills dess håller jag ut, endast. Varken mer eller mindre. Fast livet har sina goda stunder. (höhö)

Please understand
This isn't just goodbye
This is I can't stand you

I'm dying,
I'm trying to leave

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0