-

Jag vill inte gå upp kl 4 inatt! Vill inte, vill inte, vill inte, villintevillinteVIIIIIILLIIIIIIIIINTEEEE!!!!!!

Så.. nu har jag fått det ur systemet. Känn medlidande. Order.

Iiiiiiiiaaaallafalle.. Idag har jag varit på fikaturné i nordöstra göteborg. Började med att det skulle bli fika i stan, men sällskapet hade visst glömt sin kaffebryggare på hemma. Sååå vi åkte dit och drack kaffe medans orden flödade om allt och inget. Rätt gött att bara få snacka av sig ibland. När det sedan skulle bära av hemåt råkade jag hoppa av hos min sjuke vän, som jag bestämt mig för att inte hälsa på pga smittorisken, och blev (i vanlig ordning) sittandes i hennes soffa långt fler timmar än jag planerat. Även där bjöds det på kaffe, vilket kanske inte bådar så gott för mina planer på att somna den närmsta halvtimmen. Men men, nu tänker jag krypa till kojs.. alldeles för pigg och lite smått bitter över att min sängvärmare, tillika kärlek, befinner sig på andra kusten av detta jävla avlånga land.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0