Saker man finner på youtube

Took a trip down memory lane.. Fann att jag nog inte är fullt frisk, men förmodligen har haft jävligt roligt genom åren. Har legat och skrattat som fan i sängen.. fast förmodligen är det bara jag som tycker att det är kul. Ser lite ut som en idiot, fast det skiter jag i :)


Ett stycke dans med Getrud hos Emma, bästaste Sushi!
Notera: utförs i fullt nyktert tillstånd.



Eller kanske en liten sång som jag och Empa komponerade inför Annas 26-årsfirande.






Och den här.. haha
Hur fan såg vi ut?
Hur fan spelade vi?
Vad sysslar vi egentligen med?
Äsch, jag bryr mig inte. Det var fina minnen, vi hade jävligt kul och det var jävligt längesedan.
Den bjuder vi på!





Utöver detta finns det filmer då jag leker prickskytt och med en gaffel ska kasta skinka i ögat på empa, hänger i parken med finaste Malmö-tjejerna eller gör årets sämsta fyllejamsession, skriver en sommarplåga och spelar GH med Sandra. Men en del saker bör man nog hålla för sig själv, eller åt de som är bra på att snoka.


Nu ska jag ge mig på att dricka kaffe för första gången sedan i måndags och hoppas på att jag överlever med magen i behåll. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Frida

Alltså Ranta! Sacred Suckers-klippet! Those were the days! Jag hoppas vi ses snart! Jag har anmält intresse för popkollot i Malmö, blir det något för dig tro?



/Frida

2011-03-12 @ 13:13:47
URL: http://fridvaremeddig.blogspot.com/
Postat av: Ranta

They truly were! Bästa minnet av spelning med er måste vara när Befrin ställer sig och skriker ut solot under giget på Tomboy för att hon smällde en sträng haha :) Hoppas verkligen att det blir popkollo för mig i sommar.. har nog tagit det lite för givet. Har ju vart där varje år sedan starten.

2011-03-12 @ 13:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0