MH

Alltså nu är jag nykär igen.. i Melissa Horn! Det händer lite då och då. Herreminje vad jag önskar att jag hade ens en tiondel av hennes talang. Helt jävla fantastiskt!



När jag slutar vara upptagen med att fundera över varför jag inte är född med någon vettig talang och har lyssnat klart på fröken Horn för dagen är det nog dags att plocka fram guran. Det är mindre än en vecka kvar till popkollo och som vanligt har jag knappt spelat alls det senaste halvåret, vilket leder fram till det sedvanliga panik-repandet sista veckan för att vässa skillsen iaf litegrann. Något måste jag ju kunna lära ut tänker jag. Vad fan lyssnar dagens ungdom ens på? Är det Justin Bieber som gäller i år igen? Isådanafall kreverar jag!



"Jag har ändrat i mitt rum, köpt nya möbler
Och samlat damm på min gitarr
För allting jag skriver blir ändå för kort
Och allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0