insomniac

Kan man sova ordentligt en natt så är det självklart kört en vecka framöver.. Fast det gör egentligen inget, för idag har varit en så sjukt bra dag. Vaknade utvilad, pigg och fräsch och har sedan haft en lång dag fylld med skratt. Sånt gillar vi!

Nu snurrar dock mitt huvud i 190 km/h igen och jag börjar överväga att det kanske vore värt att skriva ner allt som ska organiseras och filosoferas över så att jag ständigt slipper vara sådär rörig som bara jag kan. Fast känner jag mig själv rätt hade även anteckningarna/kalendern blivit röriga så in i den milda grad att det inte skulle gå att utläsa vad som egentligen var syftet med det hela. Usch, tror jag behöver en solsemester i vår, en massa rött och någon som är bra att filosofera med.


PUSS PÅ FOLKET!



Kommentarer
Postat av: Karoline

MIG ! Jag dricker inte rött, men tusan vad bra jag är på att filosofera ;-)

2011-01-29 @ 23:02:30
URL: http://lifeofblablabla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0