Waddap!?

Idag är jag inte kaxig vill jag lova. Hade sjukt roligt igår, crashade en förfest hemma hos Emily och Lisa, som inte hade någon aning om att jag ens var i stan. Reaktionen blev ungefär: "Ranta står i hallen... Meh! RAAAANTAAA STÅR I HALLEN!!! Är du häääääär!?" Följt av en massa falsett-tjoande damer och pussar och kramar i överflöd. Jag har sveriges finaste, bästaste och snyggaste vänner. Utan tvekan! <3 Därefter blev det tomboy och tillslut gratis fyllekäk på heleneholm after hours och skjuts hem av världens bästa Haidar. Gud vad jag älskar Malmö ibland.

Mindre roligt var det dock idag när jag var tvungen att stiga upp för att bege mig mot Arena 305 och jobba. Det kom dock inte så många tjejer idag, eftersom två av banden spelade på en festival i Oxie, så vi chillade mest, repade lite, hade lite sångworkshop och så fick de som ville lära sig growla med coachning av Ebba från Darness Falls. Lite fnissigt, mycket coolt!

I afton bär det av till Debban för Alices klubb Everybody Gets Lonely Sometimes. Snäll som hon är skrev hon upp oss på listan, gratis är gott! Ser fram emot att få träffa Mange, som spelar i husbandet EGLO.. Det var inte igår och jag behöver en såndär bamsekram som man endast kan få av en karl som är stor som ett hus.

Det här kommer att bli en kanonkväll. I feel it! Dock kommer jag nog att vara mindre glad imorgonbitti när jag måste stiga upp ännu tidigare för att gå på popkollos visionärsmöte. Herrejisses, håll tummarna för att jag överlever helgen med armar och ben i behåll!



Gillar lokalerna på Arena, känns lite nostalgiskt att traska omkring bland replokalerna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0