Home

Dagens:




Videon kunde ju vart bättre, men det verkar som att för få har insett att denna låt är genialisk.. så utbudet är minst sagt begränsat. Just idag är musik sådär galet bra igen! Jag har på något vis tappat bort min passion för det hela, eller den har bara gömt sig.. för dagar som denna dyker den upp igen. Och jag skulle kunna dela med mig av minst femton låtar till. Och säkert skriva minst lika många själv. Fast det här får duga för ikväll.



And it's not that I don't want to wait it's just that I can't bear to change
Wherever I go I'm wandering lost
Simple truths and circumstance, things that aren't about romance
Where-ever I go this still feels like home to me now

And I said I'd run 'til I'm standing in a cold driving rain
That don't need no one else 'cause I can hurt myself
I'm waiting on salvation that I haven't earned
I am fine, I am fine, this could be so much worse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0