Erase/Rewind

Egentligen skulle jag diska, men det var så mycket roligare att dricka kaffe och slösurfa.. fastnade i en massa gamla musikvideos av the cardigans och förundras över hur ung Mange såg ut på den tiden. Var jag så liten när de var stora? Att han hann bli "gammal" (förlåt) bara sådär?

Åh, vad jag saknar Malmö och mina fina kulturarbetare till vänner, eller musiker, eller vad fan man vill kalla dem. Vadsom låter lika flummigt i mina öron. Jag vill sitta på debasers uteservering med en öl i handen och lyssna på bot och bättring med Up The Mountain. Gå på releaseparty, stanna in på småtimmarna och fastna i någon sorts fyllejam (som alltid låter asgrymt while it's happening, men som ingen minns dagen efter).

Saknar även övriga vänner och familj i skåne. Det är tydligen en sådan dag idag! Lille 11:an, syster och mina fina homies. Usch, dags för trip söderut snart?



Nu bjuder vi på lite naket med fina duschvänner.
Badankan Bruno och smygtjocke Hugo <3





Kommentarer
Postat av: Rebecca

Finaste bilden <3

2011-09-17 @ 13:20:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0