29/9 -11

Såhär var det. En god gratis latte på uteserveringen på ett italienskt cafe/delishop/restaurang på söder. Servitrisen bjöd på choklad, lovade att komma ut och ta en cigg med oss senare och försvann in igen. Jag glömde nog nämna att servitrisen är en god vän. Sen satt vi stirrandes mitt emot varandra, fånleendes båda två. Hon frågade mumlandes ifall jag ville gifta mig med henne.. Jag blev precis lika nervös som alla som känner mig vet att jag egentligen är alla de gånger jag spelar tuff och självsäker. Svarade ja. Glömde fråga detsamma. Ringar gled på. Jill johnson gick förbi, varpå jag fick impulsen att fråga ifall hon hade lust att sjunga crazy in love för oss. Servitrisen kom ut igen och skrek nu, nu, NU!!! Vi ställde oss avsides för att ta en cigg. Hon rotade i vår påse och fann ett par champagne-flaskor och frågade: ska ni fira något? "Ja" får hon till svar.. "men vaaaad?". "Men vafan, jag såg att du ryckte med handen!!!", drar handen till sig, ger ifrån sig ett litet tjut. Halvskriker grattis. Kramar och säger att hon älskar oss båda. Hon blir tårögd. Älskling blir tårögd. Jag börjar skratta. Sen går vi hem till kusin Milla och poppar bubbel-flaskorna. Bra kväll. Jag är lycklig! Frågor på det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0