Tuppe med uppen..

Att vakna och känna sig totalt klarvaken och färdig med sovandet 20 min innan klockan ringer är alltid lika kul. Särskilt när man vet att man sovit för få timmar. Speciellt när man ska upp för att jobba tio timmar. Och ypperligt gärna när alarmet egentligen var ställt att tjuta 04:00!

4:40 var jag och jyckovic ute på morgonpromenad och medans jag lyssnade till morgonfrosten som sprakade under hans tassar i gräset började jag själv fundera på ifall det är okej att börja använda långkalsonger snart? Fy satan vad det är kallt om morgnarna! Längtar redan till nästa sommar.

Senast jag var uppe såhär tidigt var när vi livdragoner skulle marschera genom Sthlm innan gryningen för att gå på julotta i HM konungens kyrka. Kungen dök inte ens upp. I don't blame him.. Jag hade gärna legat kvar i min varma säng på slottet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0