Snark

Vaknade alldeles för tidigt och förbannade mig själv över att jag inte kunde somna om, skulle nämligen jobba natt.. Vilket kanske inte är så käckt när man varit uppe sedan 8. Är dock rätt nöjd med att äntligen ha hittat någon sorts dygnsrytm som faktiskt låter mig sova om nätterna och skapar mer energi för produktivitet under dagarna. Borde hitta ett jobb som låter mig rulla vidare på den här rytmen. Till min stora lycka fick jag sms från chefen som undrade ifall jag kunde tänka mig att köra mellanskiftet ist, alltid är någon arbetsledare sjuk. Så tur i oturen, behöver inte tvinga hit herr blund igen. Dricker ist morgonkaffe i sängen innan tvättstugan kallar, med världens bästa sällskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0