Kung av klantarslena

Morgonen rullade på i sedvanlig ordning.. Gick upp, svor över att klockan var för lite, gav sängen en trånande blick, drack kaffe, åt frukost, gick ut med hunden, väntade på bussen (som givetvis var sen, som alltid på morgonen), kom till jobb, tog en latte, jobbade.. I en timme. Sen gick det utför. Lyckades trampa ner i en öppen golvbrunn och skada benet, så pass att jag inte kände att jag kunde slutföra arbetspasset. Det tyckte inte arbetsledarna heller. Dagen har därav spenderats i soffan med foten i högläge, slötittandes på dåliga tv-program. Men nu inväntar jag sällskap, som medtar flytande medicin. Det röda smärtstillande. Eller rödvin helt enkelt, om vi nu ska vara rak på sak.

Hoppas att ni har en fantastisk lördag.. Och att ni inte är lika halta och lytta som jag, klantarslenas konung!

Puss och kläm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0