Den som kallar mig lat..

Idag cyklade jag, ja CYKLADE, hem med 12 kg jyckefoder, två matkassar och en bal toapapper. Först tänkte jag att det nog är dags att skaffa bil.. fast sen insåg att jag får så sjukt mkt snyggare bakdel än de, som av bekvämlighetsskäl, sitter och låter arslet växa i bilsätet :) Det gick ju bra trots allt, tills jag kom hem och skulle lyckas öppna dörren till innergården och få in hela ekipaget, varpå jag smällde till benet med pedalen, rakt på blödningen, suklares! Benet har förövrigt gått från rött, till blått, till svart och nu till gult. Antar att det betyder att jag snart får tillbaka mitt normalfärgade ben? Känns lite som det leker regnbågsleken för tillfället.

För stunden är det tvätt och städ som är pågång, sen blir det jobb hela natten. Tror jag har drabbats av någon slags städnoja, har aldrig dammsugat och moppat så ofta som nu.. Men men, det blir ju fint och fräscht iaf :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0