Fantastiskt!

En veckas jobb kvar nu bara, sen bär det ut på äventyr.. som vanligt. Skåne-Norrland-Småland är det som står på schemat. Kanske borde lista ut vad jag tänkt göra med mitt liv i vår också. Allt detta musikerhäng kan inte vara bra för mig, allt blir så flytande. "Det löser saaaaaj". Fast just nu tänker jag faktiskt låta de orden vara min ledfilosofi, det har fått vara flytande och flummig ett tag och jag mår bättre än någonsin. Det kanske är just det som behövs. Om inget annat finns det iaf för tillfället väldigt mycket tid över till fria tankar och musik. Och det gör mig lycklig!



Och GRATTIS till bästaste grannen Larsson,
som idag fyller halvvägs till 50! <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 finaste du!

2010-11-23 @ 22:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0