The traveller

Götet till Kalmar till Oskarshamn. Vidare till Växjö till Landskrona och Malmö, sen hem igen. Jag måste verkligen lära mig att stanna på ett och samma ställe, eller köpa årskort på sj. På fredag bär det av norrut igen. Och just nu är det mest av allt där jag helst vill vara. Behöver lite värme och närhet känner jag. Det finns ganska mkt därinne som inte kommer ut för tillfället, men det ger sig väl med tiden tänker jag. Lägger fokus på de närmsta månaderna, gör det bästa av vad jag har och hoppas att saker och ting för en gångs skull rullar på som de ska. Nu blir det kaffefilosofier och mys med kreaturen.


Riktiga karlar sover på varandra..



..Skedar..



Och delar vattenskål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0