You'll ask for me

I'm breaking my back just to know your name
But heaven ain't close in a place like this


Njae, riktigt sådär illa är det väl inte. Men min rygg dödar verkligen mig ikväll. Trots alla karatefyllor som resulterade i minnesluckor nere på Mallis lär jag inte glömma hur förbannat ont jag hade den där dagen då jag satt helt handlingsförlamad och kallsvettades på balkongen i smärtor. Hoppas att det inte är på väg åt samma håll denna gången, men att det idag känns värre än igår är inget bra tecken. I guess?

Har iaf fått för mig att jag nu ska ta tag i mitt liv som jag med jämna mellanrum blir så brutalt rastlös över. Nr 1 blir då att utnyttja mitt frikort hos sjukgymnasten för att laga rygghelvetet, att jag inte tog tag i det när jag fick reda på att jag hade skador för flera år sedan? Utöver det bör jag börja träna på allvar. Lämplighetsansökningen till lumpen är ifylld och signerad och nu väntar jag bara på besked. Skulle ju kännas mindre bra att bli kallad till mönstring i helt otränat skick. Nej skärpning.nu!

Har även varit asgrym och gjort upp en budget för min vardagsekonomi som inkluderar ett visst sparande. Denna ska hädanefter följas till punkt och pricka! utan undantag! (Who the fuck am I kidding? Ser det ut som jag kan säga nej när det bjuds in till dyra drinkar i såft sällskap en tisdagskväll på lilla torg?)

Äh, wtf.. jag ska göra mitt bästa och den viktigaste regeln för mitt nya framåtsiktande jag lär hållas. Inga jävla kvinnor framöver! Jag mår fruktansvärt bra när jag gör allt för min egen skull, men så fort jag låter någon krypa, om ens så lite, under mitt skinn ändras plötsligt allt. Jag blir besviken på mig själv, sabbar det och sedan står man där heartbroken, by own fault, igen. Nej icke.

Det är jag, gitarrerna och mina egenpåhittade regler hädanefter.. och några vänner förstås.

Fast just nu är det kudden som gäller...

..Och lite the killers, roskilde 07 <3

I'm coming out of my cage
And I've been doin' just fine
Gotta gotta be down
Because I want it all
It started out with a kiss
How did it end up like this?
It was only a kiss
It was only a kiss

I never

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0