Work it bitch!

Igår hade vi någon form utav workout-dag hemma hos oss. Det började med en långtur till hundrastgården, så att både vi och djuret fick en chans att röra på fläsket. När vi sedan kom hem körde vi lite träning inomhus.. Eller ah.. I ärlighetens namn var det nog så att älskling var skitduktig och körde ett entimmes pilatespass, medans jag låg och mös under en filt i soffan och växlade mellan att slumra till och heja på. Men jag kände mig väldigt delaktig!

Nu blir det jobb hela natten, fram till 0700. Kom och hälsa på vetja!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Min käraste, nästa gång ska jag tvinga dig att hänga på vare sig du vill eller inte ;) <3

2012-01-08 @ 21:49:57
URL: http://r

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0