It's alive!

Bloggen är inte död, den lever! I allra högsta grad! Det råkar bara falla sig så att den på senare tid haft lite problem i kommunikationen med sin närmsta auktoritet. Ledningen har varit alldeles för trött, lat, utarbetad, tankspridd eller upptagen med mer virila nöjen (plats för fria tolkningar) för att hinna delegera sin tankeverksamhet till bloggen, som i vanliga fall får stå för kanalen vilken förmedlar dess skrivna ord. Men det är inte meningen att ni ska känna er försummade. Vi försöker sköta det hela på lite mer regelbunden basis framöver. Okej?

Med det sagt kan vi alltså gå vidare i dagordningen. Världen snurrar fortfarande. Visst gör den? Och ni mår bra? För tillfället känns det lite som om det är all work and no play för min del. Men det kommer att klirra fint i kassan. Längtar som tusan till semestern om tre veckor! Sol, bad och billiga drinkar.. Lovely!

Förövrigt är jag sjukt lycklig över att äntligen ha min älskling på hemmaplan. Allt är så mycket roligare när man är två. Tom att diska/städa/tvätta känns lättare när jag vet att hon är i samma rum som mig.

Nu stämplar auktoriteten ut för dagen. På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0