§

Det fortsatte visst på samma spår. Ett samtal - en önskan uppfylld. Ett mail - en förhoppning blev en överenskommelse. Kompis, det går bra nu! Och fan vad nöjd jag är. Nu är det bara sista pusselbiten som ska falla på plats också.. Men det kommer!
Det fortsatte visst på samma spår. Ett samtal - en önskan uppfylld. Ett mail - en förhoppning blev en överenskommelse. Kompis, det går bra nu! Och fan vad nöjd jag är. Nu är det bara sista pusselbiten som ska falla på plats också.. Men det kommer!

Hänger i Landskrona med la familia och klämmer på bebis. Blev väckt imorse med knodden och en kopp kaffe, morgonmys deluxe! Har även dealat med svåger och köpte mig en tatuering + en ny tatueringsmaskin.. till vilket pris? Tre pizzor, en cola och en vitlökssås! Bra deal, MYCKET bra deal! haha
Hänger i Landskrona med la familia och klämmer på bebis. Blev väckt imorse med knodden och en kopp kaffe, morgonmys deluxe! Har även dealat med svåger och köpte mig en tatuering + en ny tatueringsmaskin.. till vilket pris? Tre pizzor, en cola och en vitlökssås! Bra deal, MYCKET bra deal! haha








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0