Sängsnack

Idag är en dag då jag totalvägrar att gå upp ur sängen.. inte på det deprimerande sätt man kanske kan tänka sig när man först läser meningen, utan mest för att det är så otroligt skönt att ligga och gosa ihop sig med kuddarna och drunka mellan duntäckena. Att ligga här, filosofera, dagdrömma och lyssna på musik är det jag vill göra precis hela dagen. Men men, livet kallar. Får väl gå upp, slänga mig i duschen, krypa in i min otroligt sköna teddy-onepiece och knalla ner till tvättstugan. Har legat hemma sjuk hela veckan utan att få njuta av min björndräkt, vill inte besudla den med hemska feberkallsvettningar.. men nu är jag nästan på banan igen, så nu åker den fanimej på!

För tillfället har jag bytt ut min maniska Tyler Hilton-hysteri mot en viss förkärlek till Ron Pope. Omväxling förnöjer har jag hört!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0