Tråkmåns

Har kommit till en punkt där energin börjar ta slut och berget av saker som kräver min fulla närvaro och engagemang bara växer. Vilket innebär att jag nog borde ta och låsa in mig i min lilla bubbla och bara slösa energi på det som är viktigt, det jag kan förändra och det som faktiskt är akut.. istället för att försöka orka med att fika med vänner, festa om helgerna och göra en massa diverse grejer som för tillfället skänker mer ångest över att jag inte gjort det jag ska, ist för glädje. För vad är poängen med att göra roliga saker om man inte riktigt kan vara där mentalt och njuta av det? Jag vet precis vart jag vill och tänker nu lägga fokus på att hitta den rätta vägen dit.

Så, jag ber redan nu om ursäkt för den omedelbara framtidens kommande asocialitet från min sida.

Härmed hänger jag mig åt musiken, arbetet och mig själv.








Det händer att jag tröttnar
på att vara så jävla stark

Då tar jag fram min maskeraddräkt
och klär ut mig till mig själv

Kommentarer
Postat av: maria

fantastiska slutord!

2011-03-20 @ 22:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0