Pälskling

Alltså, ibland tittar jag på mitt djur och tycker bara att han är den allra finaste retarderade lilla pälsboll som jag någonsin skulle kunna få äran att dela min vardag med. Dessutom är han det i särklass bästa substitutet när älsko är för långt bort. Oavsett vem man delar säng med får man stå ut med snarkningar, att bli utknuffad och att de rullar på en i sömnen. Men vad gör det när det beror på kärlek?

Jag har barnvaktat, jobbat för mycket och sovit för lite. Om 5 h är det dags att kliva upp igen och försöka hinna med att städa innan jobb, så att stackarna som ska kolla på vårt hem slipper trampa runt i pinnarna som jycken så fint spridit ut över hela lägenheten. Han har tydligen en grej för plockepinn..

Godnatt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0