Som en liten björn

Tänk om man kunde gå i ide. På riktigt. Jag vill bara krypa ner under täcket i ett par veckor, dela kroppsvärme med någon och invänta våren. Hade inte det varit toppen så säg? Fast jag känner nog mest såhär för att jag är så sjukt trött för tillfället. Sjukt trött, frusen och lite kelsjuk. Att gå upp tidigt varje dag är inte riktigt min melodi, det var längesedan jag jobbade dagtid.. senast i somras tror jag. Men trots att jag är slut i både kropp och knopp och förmodligen kommer att drömma om försäkringar och kommunikation inatt måste jag erkänna att jag trivs som fisken i vattnet på kontoret. Det är nog bara fördelar: sjukt centralt läge, fräscha lokaler, gratis kaffe, sköna kolleger.. och en enda nackdel: Jag måste vakna tidigt. Men om två veckor är det sovmorgon varje dag och långledigt varje helg. Kommer att bli så himla fint! Och just det, jag tänker bli miljonär. Man ska satsa högt har jag hört.

Puss och kläm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0