Jump

Upp och hoppa nu Ranta! Att ligga och lata sig är inte riktigt min stil, vänta på bättre tider.. vad är det? Nej nu jävlar! Fast det är som Anna sa i våras: alla onda ting är tre. Det här var visserligen ganska väntat, så det kändes inte särskilt mkt egentligen.. men det är klart som fan att det uppstår ett hinder iaf, vilken jävla tur att jag har så långa ben att jag bara tänker kliva över det då :) 2011 har fått den värsta tänkbara starten någonsin, men jag tänker se till att göra det till mitt år. Passa dig så du inte hamnar i vägen :)


Jag har gått så långt, nästan blivit van
Historien upprepar sig och slutar alltid likadant
Sidan som går vidare har någon redan rivit av
Så jag griper tag i vita blad

Kommentarer
Postat av: Cissi

Det är rätt inställning! Kram

2011-01-14 @ 10:09:21
URL: http://mammavarg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0