110117

Har haft en helt galen helg och kan nu inte sova.. Eller, det var bara fredagen som var galen, men det räckte för att jag skulle vara utslagen resten av helgen. Vi har nu satt ribban för aw a la if och det blir inte lätt att leva upp till vill jag lova! Har helt galna kolleger och jag gillart!

Nu längtar jag efter sommarn som en bäver längtar efter.. eh, vettefan vad bävrar längtar efter egentligen? Vill bada fötterna och se på när Dundee har dampryck i havet, vara brun som en kanelstång och dricka öl i gräset med mina vänner.. Snälla sommarn, kom snart!




Kommentarer
Postat av: jessica

Och se Hugo ta sitt första dopp i havet :) SOMMAR KOM!

2011-01-17 @ 19:08:40
URL: http://jessicaranta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0