Natt natt!

Halv fyra. Serre, lära sig sova kanske? Fast å andra sidan, det är väl nu miss i nassen när alla andra snarkar som jag alltid funnit min tid att tänka fritt. Och aldrig låter musik så bra som runt den här tidpunkten. Det är lite värt.

Snart fyller jag år och jag har åldersnoja deluxe till och från. Känns som att man borde göra ngt med sitt liv innan man fyller 25, vilket innebär att jag då har två dagar på mig. Lycka till! Någon därute med en genialisk sista minuten masterplan åt mig? Hepp, ente det ente.. Fast för tillfället är jag rätt nöjd ändå, så det gör inget. Gillar känslan av att äntligen ha landat i sig själv, på riktigt. Det är inte förän nu man förstår hur fel man hade när man bara för ett par år sedan trodde sig veta allt. Nu vet jag iofs nog inte ens vad jag filosoferar över längre.. Borde se till att få lite sömn så att jag slipper vara sådär söndrig på jobb ännu en dag. Åh, jag längtar nästan lite efter kaffemaskinen och mina fina kolleger!




Och här kommer en fullt påklädd bild.
Jupp, den är till dig K-S! ;)
Kolla, har tom mössa.. Jag blir inte sjuk!! :)


Kommentarer
Postat av: k-s

bra där rantis!

bara för att klargöra har jag ingenting emot dina nakenchocker men jag tänker att om du ska vara frisk på lördag så är det bäst att du använder mössan! ;)

2011-02-22 @ 20:33:55
URL: http://dancingfairyfairy.blogg.se/
Postat av: D.

Take a look at your Qr. account

2011-02-23 @ 04:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0