Awakening

Har hittat alldeles för mycket bra musik för att få någon sömn inatt! Kände mig lagom söndrig när jag vaknade imorse, höll på att slumra till under valvakan och ville mest lägga mig och sova i en buske medans hunden sprang runt som en skållad, men mycket lycklig, bäver under den nattliga promenaden.. Men sen kom Emma med ett låttips som väckte nostalgin och nu jävlar är filosoferandet på framfart igen.

Har spenderat kvällen i bästaste bodens soffa, kan man vara sådär kompiskär i en vän så tror jag nog att jag är det. Det är fina grejer!

Förövrigt överväger jag att förneka mitt svenska medborgarskap ett tag framöver och hävda att jag är precis lika mycket finländare som resten av släkten som förmodligen sitter och bastar och dricker koskenkorva på andra sidan havet. Seriöst, hur tänkte ni nu Sverige?

Man kanske skulle ta med sig mysfaktorn och musiken, krypa ner under täcket, krama kudden och drömma sig bort ett par mil norrut..?

Jo.. jag gör nog så!

Under och in.

Kommentarer
Postat av: k-s

jag är kompiskär i dej med rantararing!

2010-09-22 @ 16:05:15
URL: http://dancingfairyfairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0