-

Yeeeeeeez! Min aajfåån har äntligen kommit! På torsdag är det jag som, efter skolan, springer hela vägen till posten! Den ska få heta Ragnhild. Godnatt och sov gott kära Nokia, det var skoj sålänge det varade!

Och idag ägnar jag en extra tanke åt alla som förlorat kampen mot det oundvikliga alldeles för tidigt. Listan blir ständigt längre.. Nu tycker jag att det är nog med förluster för i år.




Against the grain should be a way of life
What’s worth the prize is always worth the fight
Every second counts ’cause there’s no second try
So live like you’ll never live it twice
Don’t take the free ride in your own life

Each day’s a gift and not a given right

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0