Suit up!

Vill sova som ett spädbarn, men är pigg som en tjackad gris.. what to do? Har för att fördriva tiden hängt med mina, för tillfället, bästa vänner: Stinson, Mosby, Scherbatsky, Aldrin och Eriksen. Vilket gäng! Kände att det blev ett bra avslut på kvällen med slapsgiving och chain of screaming då det är ungefär de två sakerna jag mest känner att jag behöver få utlopp för just nu. Att vuxna människor aldrig lär sig, ibland kan man inte annat än att förundras över hur segt den individuella utvecklingen faktiskt går för somliga. Shape up!

Fast här ska det varken slåss eller skrikas. Hade det inte varit så jävla mörkt i skogen hade en springtur suttit på sin plats för att förebygga den växande indignationen, det får väl vänta till morgondagen. Nu går jag till sängs med herr Fexeus och Fröken Törnblom istället.
Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0