white

Har haft en såndär lugn och skön helg som man alltid säger att man ska ha, men aldrig lyckas få till när krogen, kalas och kalasfylla kommer i vägen. Fredagen spenderades i i idolsoffan med några öl och trevligt umgänge. När de andra barnen sen skulle ge sig ut i vimlet kidnappade jag med mig en minst lika sällskapssjuk Jejje hem och hade filmmaraton natten lång.

Lördagen inledde vi med mysig hösfika ute i solen, som förvånande nog fortfarande värmde rätt gött.. Det dröjde inte länge innan halva grannskapet bestämde sig för att joina, så en halvtimme senare var det fullt av hundar och barn på kullen. När det började lida mot kvällen fortsatte vi vår bojkott av krogen med pizzabak, romantisk komedi och en massa livsprat.

Söndagen fortsatte i samma spår med valpträff, te och kortspel hos fröken Larsson. Och för en gångs skull börjar nu veckan med nya fräscha krafter, istället för en tredagarsbakfylla som efter helgens bravader sträcker sig halvvägs in på tisdagen.

Om man skulle ta och bli nykterist? Iaf tom tors, på fre bliver det afterwork med damerna från LF.. Det blir nog inte så mkt vitt över det!

Kommentarer
Postat av: Karro

Du kanske borde ta ett glas med din vän Karro snart ;)

2010-10-18 @ 23:08:53
Postat av: Ranta

Min vän Karro får nog bli lite mer tillgänglig, då är jag inte svår ;)

2010-10-19 @ 00:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0