Tornado

Allt är lite upp och ner, in och ut, höger, vänster, fram, bak och runtruntrunt, som i en tornado gone wild, för tillfäl let. Tolka mig inte fel nu, det är bra, bara lite rörigt! Det är så mkt som i skrivande stund är ovisst att jag inte riktigt vet i vilken ände jag ska börja. Men jag har tagit ett beslut iaf. Det må vara spontant, men det är ändå något som legat och gnagt i bakhuvudet ett tag nu. Jag gjorde det, jag sökte och nu väntar jag. I december kommer beskedet. December känns fruktansvärt avlägset just nu!

I december kommer även en liten bebis.. och jag längtar sååååå! Tycker det ploppar ut ungar lite här och var just nu, vilket får min biologiska klocka att ifrågasätta vad fan jag själv sysslar med som inte ens slagit mig till ro än. Det kommer väl med tiden, tills dess nöjer jag mig att knipa alla andras avkommor i brist på en egen.

Nu mina kära vänner är det dags för nördranta att krypa fram, hon håller sig borta om dagarna.. Men in mot småtimmarna kan man skymta henne i fula militära glasögon (då hon vid ett klantigt tillfälle tappade sina civila på ett tåg och ännu inte köpt nya), en konstig blanding av backslick/snebena till frisyr (som ett resultat av hårpilleri vid misslyckade försök att gnugga igång geniknölarna och lösa världsproblem) och en bok i handen (gärna något psykologiskt eller analytiskt bullshit som ändå inte kommer att göra henne ett skvatt klokare).


Och den här... den bjuder jag på!

Över och ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0