Suntag

Städning av mig själv, hund och hem står på schemat idag. Och dunderhög musik förstås! Vaknade upp till ett alldeles för stökigt hem, men blev något lyckligare när jag hittade gårdagens resultat i köket: en massa påsar med hembakta bullar!

Efter fredagens afterwork med efterföljande bravader behövdes verkligen en lugn dag, så gårdagen spenderades tillsammans med bästa fröken Larsson och en massa mysfaktor. Dock är jag lite arg på lugna favoriter för att de aldrig framförde min kärlekshälsning till min kära bullbagare.. Aja, det blev en fin kväll iaf. Nu får jag nog sluta datornörda och återgå till mina söndags-sysslor så att jag faktiskt får ngt gjort.





Good luck you know you better just forget it
Cause love is never in the same place if you left it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0