Rikskonferens 2010

Har haft en sjukt bra, kul och inspirerande helg med en hel drös grymma brudar mitt ute i vimmerbyskogen, utanför radien av alla sveriges operatörers mobila täckning. Sen är det ju så jävla typiskt mig att glömma anteckningarna, som jag tänkt använda som rapportunderlag för att kunna återkoppla till resterande eldsjälar i Malmös förening, just där. Mitt ute i ingenstans. Men äh, det löser sig.. sa han som sket i vasken!

Är helt galet nöjd, trött, glad, engagerad, utpumpad, energifylld, sliten, slutkörd och peppad. Allt på samma gång.

Stöd popkollo genom att bli stödmedlem. Det är gratis och tar ca 2 min!
http://www.popkollo.se/involvera-dig/bli-medlem.aspx

För att som ungdomsförening bli berättigad till statsbidrag, vilket hade hjälpt vårt ideella arbete otroligt mycket, krävs det att vi har 1000 medlemmar innan årsskiftet. Vi har i dagsläget 928. Gör oss och alla våra kids en tjänst och bli medlem idag!

Nu: soffläge och enmannamys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0