F.. f.. freeeedag!

Dagens började lite halvsegt efter en massa konstiga drömmar om demontanter, pensionärer med röda ögon alltså.. jag måste sluta se på skräckfilm! Men efter en promenix med jyckovic, x antal koppar kaffe och lite armhävningar slog överskottsenergin till. Så nu har det mest varit hopp, dans, skriksång och lek den senaste timmen. Min kombo lär tro att jag slagit i huvudet. Men det är lugnt, för jag vet att hon älskar mig ändå! :)

I afton bär det återigen av till Skåne för jobb med popkollotjejerna. Loves it! Ska bli kul att få se hur de utvecklats på den musikaliska fronten sedan sist. Utöver det gillar jag att jobba med tonårstjejer för att de är så jävla roliga. Var vi lika knäppa i den åldern?

Tänkte nu ta och städa badrummet från bagdad och sedan tvinga kombo att ha lite styrketräning med mig. Inte kan man gå runt hela livet och vara klen som en mus. Funkar icke!



Den här ludna karln gör mina dagar.
Det är kärlek det! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0