Hemmaspa deluxe

Bestämde mig igår för att mysa till det. Gjorde egen ansiktsmask (fördelen med det är "kleta.. smaka.. kleta"), peelade, skumbadade, smorde och kände mig därefter som en babyrumpa. Sedan förflyttade jag myset till sovrummet och njöt av att bara få vara med en kopp kamomillte. Läste en bok och lärde mig lite spanska. Börjar dock misstänka att jag missbrukar doftljus och rengöringsmedel, mitt rum präglas av ajax och vaniljdoft.

Och playlisten som fick vara soundtrack till detta eviga mysande vad givetvis: Såft





Älskar verkligen mitt sovrum!
Iaf när det är städat, bäddat och alla ljus är tända.

Kommentarer
Postat av: emmi

Hej!

Anmäl dig i Helgens blogg hos mig.

Direktlänk; http://fashiontwisted.blogg.se/2010/december/helgens-blogg-tavling.html#comment



Om du inte gillar reklam ursäktar jag mig & du får ha en trevlig helg! :)

2010-12-18 @ 15:59:53
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0