Dags att tänka på refrängen..

Sista dagen i Norr då och jag försöker komma på ngt vettigt att aktivera mig med. Det händer inte mkt i denna stad, så när älsk är på jobb vandrar jag mest runt, fryser lite och tappar bort jycken i snön. Kändes aningen vemodigt att boka hembiljett förut.. 60 mil är fan ingen piss i missisippi när man saknar någon. Men jag ska väl bli miljonär snart och köpa mig min lilla hästgård hade jag tänkt, då får damen bara gilla läget och bosätta sig med mig. Tänkte nu gå ner och se om jag kan muta karln i huset med lite ost och kex så jag har någon att fika med.

Var ute en sväng och hälsade på Stegga och Stina som var pratglada och snällskapssjuka.



Finaste karln i stan <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0