-

Jag och Peggie-san kommer utan tvekan att bli överviktiga inom en snar framtid. Kaloribombslasagne till frulle och nu blir det kladdkaka. Fast vi tar hand om oss själv också, litegrann iaf. Tidigare idag delade vi lite filosofier över ett fotbad och efter kakan tror jag att jag ska slänga hela kroppen i karet. Lite ansiktsmask och skit på det så blir det ett hemmaspa deluxe! Sen tänker jag krypa ner i min otroligt sköna säng, skeda med hunden, tända en massa ljus och bara vara resten av kvällen. Välförtjänt känner jag! Minst lika bra är det att Peggie och Jacob står för middagen ikväll, passar mig alldeles perfekt och jag känner lite att jag vill kalla den här dagen otroliga onsdagen. Av ingen särskilt spektakulär anledning alls egentligen.

Tyckte det var tråkigt att jag inte kunde prata med älsk innan idag, så jag skickade lite blommor till hennes jobb ist.. bara för att berätta att hon är fantastisk och muntra upp arbetsdagen litegrann. Sen följde min kära chinge mitt exempel och beställde blommor till sin bästa vän. Det finns de som förtjänar mer uppskattning än de ibland får, varför är vi så jävla dåliga på att visa att vi bryr oss?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0