Uprising

Det är väl klart att det ska blåsa kallt hela helgen, för att sedan bli någorlunda bra väder så fort vardagen drar igång igen. Men jag klagar inte, har haft en sjukt trevlig dag i skolan och vi fick lära oss en massa branschnyttig info. Ser faktiskt tom fram emot morgondagen bara för att få åka dit igen, vad hände där liksom? Jag som var så jävla skoltrött och aldrig mer skulle plugga. Men det hjälper väl med sjukt motiverande lärare och en del trevliga klasskamrater. Att jag sedan är en utav endast två tjejer i klassen är en helt annan sak. Och att båda tjejerna inte kan vara straight med tanke på utbildningens inriktning var ju ingen högoddsare.. Men varför inte spä på de förutfattade meningarna? Det skulle ju vara dumt att ens ha EN heterotjej i klassen.

Nej, nu tar jag resten av eftermiddagen till att ta hand om mig själv. Hemma-spa deluxe ftw!
Tänker kasta mig i badet och filosofera över vad det är som gör att flator drar sig till arbeten som kräver blåkläder. (Fast jag säger inte att det är osexigt direkt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0